Blog

Biznes

Ignorowanie obecnych klientów? Ten błąd może Cię sporo kosztować!

Jakiś czas temu pisałam o absurdzie przerzucania odpowiedzialności za wyniki (a raczej ich brak) na dział sprzedaży, zamiast przyjrzeć się temu, jak wygląda proces obslugi. Niestety jednym ze stale powracających błędów jest… ignorowanie obecnych klientów.

Biznes

Empatia w biznesie – zaleta czy przeszkoda?

Ostatnie miesiące współpracy to między innymi czas na przekazanie obowiązków, zdanie relacji z toczących się procesów oraz pożegnania. Gdy kończyłam współpracę z firmami to niezwykle ważnym elementem offboardingu było dla mnie pożegnanie się z klientami. Co ciekawe, pomysł wychodził z mojej inicjatywy – nigdy ze strony przełożonego.

Sprzedaż

Handlowca poznasz po tym jak kończy

Ostatnie miesiące współpracy to między innymi czas na przekazanie obowiązków, zdanie relacji z toczących się procesów oraz pożegnania. Gdy kończyłam współpracę z firmami to niezwykle ważnym elementem offboardingu było dla mnie pożegnanie się z klientami. Co ciekawe, pomysł wychodził z mojej inicjatywy – nigdy ze strony przełożonego.

Sprzedaż

Zbijanie obiekcji nie działa

Jakiś czas temu spotkałam się z określeniem, że obiekcji się nie zbija tylko wyjaśnia. Początkowo myślałam, że to tylko określenie zamienne – do momentu kiedy trafiłam na handlowca, który fantastycznie zbił wszystkie moje obiekcje… i od niego nie kupiłam.